Min enda lediga dag

 
Fortfarande en mycket dålig uppdatering på denna blogg tyvärr, jag funderat lite fram och tillbaka om jag ska fortsätta eller ej. Men jag får fundera lite till på hur jag vill göra. De har egentligen inte hänt så mycket sen senaste inlägget. Jag spenderar min mesta tid på jobbet just nu och sen försöker jag hinna med att göra allt annat när man kommer hem. Fixa i lägenheten, handla, städa, träna och umgås med mina tjejer. Jag är så tacksam över att få ha Mathilda och Moa i mitt liv! 
 
Idag är min enda lediga dag denna vecka, så ska bara ta det lugnt och varva ner lite för att sen ha energi till resten av veckan. Jag kom på att jag har glömt att visa de Dennis och jag köpte på matmässan vi var på här i Kalmar. De blev lite salami, parmesan och engelsk fudge. 
 
 
 
Kram Malin 
#1 - - Sofia:

Sluta inte din blogg!😘