Fredag 31/7


Jahopp då var det sista dagen i juli månad redan.
Snart börjar skolan flickor och pojkar.
I alla fall ni som går fortfarande i skolan, sista året kvar nu på gymnasiet.
Känns lite konstigt att tänka på det, jag menar 9 år i skolan och fler lär det bli med högskolan.

Aja idag vaknade man runt halv 11 och då gick vi upp.
Solen tittade fram lite idag, så gick ut och solade lite.

Men sen kom molnen, då gick man in och fixade sig istället.
Sedan tog Dennis, mamma och jag en sväng med bilen.
Först till intersport rean, ÖB och kvantum.

Min morbror,  moster och min kusin kom på fika med.
Ska träffa dem en sväng med imorgon.

Nu tar man det lite lungt, ikväll ska jag hemma till Jennifer kompis och chilla lite.
Blir att äta mat där också :)

Får uppdater imorgon hur kvällen var :)
Slipper ha tråkigt i alla fall när Dennis jobbar hela kvällen, så de blir nog bra :)



Ha en trevlig Fredagskväll nu alla :)!