Torsdag 30/9


Idag lyckades vi gå upp tidigt, om man räknar 9 som tidigt :p
Dennis hade lektion vi halv 11, så de var bara att gå upp.

När Dennis hade åkt till skolan satte jag igång här hemma, startade två tvättmaskiner,
torktumlarn och rengjorde bådea toaletterna.

Jag lagade även lunch tills Dennis kom hem.
Så jag har varit duktig idag :)

Efter ett tag efter lunchen tog vi oss en fika med och därefter gick vi en sväng till kvantum.
När vi kom hem därifrån hjälptes vi åt att göra maten till familjen.

Nu har Dennis åkt och jobbat, får se när han kommer hem ikväll.
Jag och mamma var och handlade innan.

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen :)

Dagens outfit


Jeans väst: HM
Topp: HM
Halsband. lindex
Jeans: lager 157


jag idag :)

titta gärna in på min smyckes blogg
http://bymalinsylvia.blogg.se



Ha en bra kväll!