Tisdag 29/12



Idag gick man upp skapligt igen, för jag skulle åka ner till stan med mamma och ta hem några fler provglasögon :p
Så när man hade gjort sig iordning, åkte vi ner.
Tog med mig 4 nya par igen, men nu har jag helt bestämt mig och har beställt dem :p
Har inte vant mig vid tanken än att jag ska ha glasögon, har aldrig haft fel på synen annars.
Men de kommer med åldern :p

När vi kom hem därifrån åt vi lunch och fikade lite.
Sedan åkte vi ner till stan igen och beställde min glasögon.
Tur att man inte har så långt till stan, dyr bensin annars ;P

När man hem ifrån stan tog Dennis och jag en prommenad i kylan.
De har varit över 5 minus här idag, så de var en frisk luft.
Jag tog även lite bilder :)

När vi kom in, så ville vi spela lite spel.
Så det blev både kortspel, memory och ett komma ihåg spel.
De blev jämna matcher ;)

Nu har vi ätit middag och jag ska packa de sista till imorgon.
Eftersom Dennis och jag åker till Öland imorgon.
Vi stannar där tills på tisdag nästa vecka, får se om det blir några inlägg.

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen!


<3






Ha en bra kväll nu alla ! /M.